keskiviikko 3. elokuuta 2011

Wii Zumba

Minä vihaan zumbaa.
Yli kaiken.
Se ei vaan vastaa mun mielikuvaa hauskasta treenauksesta.
Tosin kokemusta mulla on vain yhden hassun treenin verran, joten tiedostan, että mun pitäisi zumbata hieman lisää voidakseni kritisoida sitä näinkin kärkkäästi.



Äitini on niin kutsuttu zumbahullu ja hän ostikin meidän perheen Wii-pelikonsolille Zumbapelin. Ihan huvikseni sitten päätin tänäaamuna sitä testata ja valitsin itselleni puolen tunnin treenin.

Olin aivan hiestä märkä ja oli pakko käydä suihkussa treenin jälkeen!!
Suosittelenkin jokaista testaamaan, mä aion testata uudestaankin ;P

Tason sai valita oman kunnon & taidon mukaan. Itse otin kaikista vaikeimman, koska halusin paljon haastetta. :P

4 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Wiin Zumba on ihan mahtavan tehokas liikuntakeino! :)

Riikka kirjoitti...

Oonkohan mä ainut ihminen joka ei ole koskaan testannut zumbaa... :D se ei jotenkin vaan tunnu omalta jutulta!

Suvi kirjoitti...

Mullakin on asennevamma zumbaa kohtaan, vaikka yhessä välissä yritinkin siellä käydä. En vaan saa siitä sellasta teinpäs hyvän treenin -fiilistä, mikä on mulle kuitenkin tosi tärkeetä. Harmi etten omista Wiitä, jospa tuo peli ois saanu munkin mielen muuttumaan.. :D

Mia kirjoitti...

Noora: Aivan itse yllätyin siitä, kuinka tehokasta se oli! Aion tänään käydä porukoiden luona ja zumbata uudestaan.. :D

Riikka: Zumba ei oikeen oo munkaan juttu, en tykännyt yhtään ohjatusta zumbasta. Mun mielestä se oli noloa, vaivaannuttavaa, enkä saanut tehoja irti. Tämä kyllä saattoi johtua ohjaajastakin :-)

Suvi: Siis jos ikinä jossain voit testata tätä peliä, niin testaa! Aivan älyhyvä :D