lauantai 30. heinäkuuta 2011

Oodi Pirkan silmänympärysvoiteelle



Suvin postauksesta inspiroituneena tahdon minäkin jakaa kunniaa eräälle loistavalla ihonhoitotuotteelle.

Olen äärimmäisen laiska ihonhoitotuotteiden käyttäjä, osittain siksi, että ihoni on aina ollut hyvä - en ole koskaan tarvinnut erityisesti rasvoja. Jossain vaiheessa kuitenkin heräsin todellisuuteen ja rupesin pelkäämään silmänympärysihon ryppyjä. Tajusin, että tarvitsen silmänympärysvoiteen.

(Tähän väliin pieni infopläjäys. Silmänympärysvoide ei ole ryppyvoide. Silmänympärysvoidetta tulisi käyttää jokaisen, joka on aloittanut meikkaamisen. Silmänympärysiholle tarvitaan erilainen, kevyempi täsmärasva, koska iho silmän alueella on ohuempaa kuin muualla kasvoissa.)

Marssin kauppaan ja olin pyörtyä niiden hintojen edessä.
Mukaani ei lähtenyt yhtäkään putelia.

Sen sijaan klikkasin itseni blogeihin ja kuun muun muassa asiantunteva Virve hehkutti Pirkka-silmänympärysrasvaa kulttituotteena, päätin minäkin sen hankkia.

Nyt menossa on kolmas puteli ja en voisi olla tyytyväisempi. Hinta-laatu-suhde on todellakin kohdallaan!

Muita Pirkan faneja?
Hyvän ei aina tarvitse olla kallista!

2 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Mulla on itsellä Rainbown silmänympärysvoide, pitäis vaan alkaa käyttää sitä kunnolla. Seuraavaksi voisi kokeilla tuota Pirkkaa :).

Mia kirjoitti...

Mä oon kokeillut myös sitä Rainbow'n silmänympärysvoidetta, mutta mielestäni se ei ollut yhtä hyvä kuin Pirkka. Eli laita ihmeessä ostoslistalle :)